Polityka prywatności
Ustawa o Ochronie Danych Osobowych z dn 10 maja 2018, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, określane jako RODO.
RODO nakazuje, aby przedmiot decydujący o tym, w jaki sposób i w jakim celu przetwarzane są dane osobowe, czyli Administrator danych, przekazał Państwu informacje niezbędne do zapewnienia rzetelności i przejrzystości przetwarzania danych osobowych. Administratorem Państwa danych osobowych (dalej jako „Administrator danych”) jest DANNET Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie , przy ul. Kineskopowaj 1 , NIP 1231306107.
Cel, sposób oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowych :
- Dane każdy przekazuje sam, na przykład, gdy zawiera i podpisuje umowę, przekazuje nam informacje telefonicznie, za pomocą serwisu internetowego lub za pomocą innych dostępnych środków komunikacji,
- Dane są gromadzone podczas korzystania z naszych systemów oraz stron internetowych. Zbierane są one, na przykład podczas logowania lub podczas wypełniania formularzy zamówień lub zapytań ofertowych,
- Dane mogą być także uzyskane od osób trzecich, na przykład od Państwa pracodawców, współpracowników, a także od podmiotów współpracujących,
- Dane mogą być także pozyskiwane z powszechnie dostępnych źródeł, jak rejestry czy publikowane strony internetowe.
- wykonywania zleceń serwisowych,
- świadczenia oferowanych dla Państwa usług,
- zawierania i realizacji umów,
- Realizacji obowiązków przewidzianych prawem, w tym w szczególności wystawiania i przechowywania dokumentów księgowych,
- dochodzenia zaległych płatności w ramach procesów windykacyjnych i procesów sądowych,
- sprawozdawczych, statystycznych, archiwalnych wynikających z obowiązujących przepisów,
- dostawcom usług zaopatrujących Administratora w rozwiązania techniczne lub organizacyjne, umożliwiające sprzedaż lub usługi na Państwa rzecz, lub zarządzanie organizacją (w szczególności dostawcom usług teleinformatycznych, firmom kurierskim lub pocztowym, firmom pośredniczącym w płatnościach, biuru księgowemu),
- dostawcom usług prawnych i doradczych oraz wspierających Administratora w dochodzeniu należnych roszczeń (w szczególności kancelariom prawnym, firmom windykacyjnym),
- dostawcom usług księgowych celem realizacji obowiązków w zakresie rachunkowości.
- Z uwagi na to, że administrator korzysta z usług innych dostawców, np. korzystamy z zewnętrznych data center lub systemów informatycznych Państwa dane osobowe mogą być przechowywane poza siedziba firmy. W takim przypadku zostaną podjęte odpowiednie działania celem zabezpieczenia Państwa danych osobowych.
- dostępu do swoich danych osobowych
- sprostowania swoich danych osobowych
- ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych
- wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych
- przenoszenia swoich danych osobowych
- wniesienie w swoim imieniu skargi do organu nadzorczego